Followers

Saturday, April 9, 2011

Citer dah basi

Citer ni dah basi tapi mengenangkan dia salah sowang kawan baik aku so nak tepek r gambo dia kat blog baru aku ni..

Ramai gak dak2 opis lama aku jumpa, terobat windu sat ihiks...

kali ni aku bawak Baby sebab alang2 kenduri ni dekat ngan umah mentua aku so pas p kenduri trus balik umah mentua..
Agak mengah jugak layan dak domok sowang ni, dia bantai lari sana sini..almaklumla takut jatuh..

Kakak dan Adik mestilah ade...
Pas makan puas jugak menunggu, dekat sejam jugak..
Bukan aku aje malah geng2 opis lama pun menanti gak tapi ntahla versi ape punye pengantin, nak datang pas Asar.. kitaorang datang pun dah lewat dalam kul 2 tapi pengantin lagi lewat..
Ntah r sape sambut pengantin nanti..
Agak keciwa takapat tengok rupa salah sowang kawan baik aku tu bertanjak dan berbaju melayu...
takpela, takde rejki..

anyway
SELAMAT PENGANTIN BARU ARIQ
MOGA KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT
CEPAT2 DAPAT BABY
http://www.emocutez.com







2 luvbite for me:

AkuAnakMuda... said...

Slamat Pengantin Baru buat sahabat...

Ena Qalinsya said...

masih baru lg ke