Followers

Friday, April 8, 2011

::Selamat Datang::

ASSALAMUALAIKUMMMM...
Selamat Datang Ke Blog Baru akuuuu...
Mesti ade yang mempersoalkan nape aku buat blog baru kan?
Aku dah bosan ke ngan blog lama?
Terlalu penuh ke?
Nak lari dr sesape ke?
idak eihh... ekceli aku nak wat blog baru sebab aku ade 3 orang anak dahhhh pe kena mengena ngan blog aku? mestilah kena mengena sebab nama blog aku kan QAISYA iaitu Eiqa (Adik) dan Eisya (Kakak) sedangkan aku dah ade 3orang anak so jadinye QALINSYA..
Not fair la kan abadikan nama Adik dan Kakak jek, sian Baby kan hikhikhik..

Alkisahnye plak, aku memula wat blog baru di window yang baru alik2 aku dah lupa pasword di nuffnang, gmail maupun blog akhirnye hanya nama blog ni jek diterima sobsobsob.. walaupun nama agak unic sket hikhikhik tapi oklah dari tak bunyi langsungkan..
Frust giler sebab nama yg aku mintak tu cunnn sesangat sobsobsob.. mencik ngan sikap pelupa aku ni taw.. sume pasword yg aku slalu guna dh aku try tp still kenot use gak uwaaaaaaaaaaaaa
http://www.emocutez.com.. damn ittttt!!!!!!!!!


so selamat datang ke http://e-qalinsya.blogspot.com/ http://www.emocutez.com


mulai arini bermulalah di blog yg baru ye... blog lama hanya untuk tatapan bila windu kenangan silam hehehehe

JANGAN LUPA FOLLOW DAN ADD LINK KOWANG KAT ATAS TU YE, NANTI LEH AKU MASUKKAN DALAM LIST AKU..

TIMA KASIHHH


2 luvbite for me:

ilahjy said...

salam ena akak mu tetap akan setia ikut kemana saja kalian pergi hhehehe rumah baru rumah lama sama jer..

Unknown said...

hahaha tima kasih kak...
windu kat akk n anak2