Followers

Saturday, April 16, 2011

Untuk kecantikan tangan, muka dan dalaman

akhir-akhir ni aku rajin nak cari 'sumtin' yang leh 'ubah' diri aku..
bukan ubah jadi era pajirot ke, pacha sandot ke tapi ubah luaran dan dalaman aku ni haa..
selain aku amalkan makan jamu.. aku try la beli mende2 ni ha...




yang ni untuk jeragat..
aku tiada jeragat di muka tapi aku ade jeragat di tangan..
katanya kalo aku sapu selalu mende ni, leh la ilang jeragat aku tu..
memula memang aku wat tapi skang aku sendiri tak ingat mana aku letak mende ni huhuhu
ampeh tol ko ni ena!! mende camtu pun leh lupa ingatan sobsobsob...


yang ni plak vitamin aka minyak ikan..
untuk segala hal dalaman la...
besar nak mampuih pil nye tapi leh jek aku telan
mudah2an pasni tak sakit dalaman dah aku huhuhu


yang ni plak untuk menanggalkan bintik2 itam kat atas idong tu..
dulu aku guna yang kaler putih tu, yang menanggalkan 'isi' atas idong tu tapi kali ni aku nak buang bintik2 itam plak.. tak la truk sangat tapi sblom jadi truk kita kena cegah kan...
walaupun idong ku tak cantek asalkan atas idong takde 'mende' yang ade kan hikhikhik



yang ni plak untuk bawah mata tu..
aku kan pakai cermin mata dan aku tengok makin gelap kulit bawah mata aku malah aku tengok makin kedut jek..ayarrkkkkk baru 30an dan berkedut2, camne niihhhh
so aku cuba la pakai mende alah ni..
mudah2an ilanggg.. AMIN...




0 luvbite for me: