Followers

Wednesday, June 15, 2011

Besar gedabak!

Ok..penah potostat i/c tak?
ofkosla penah kan, takkan tak penah plak.. pelik namanye tu...
dan kat bawah ni contoh potostat ic yang standard
tak penuh 1 muka kertas A4



alkisahnye baru2 ni aku p kedai nak potostat i/c untuk ASB aku...
bila aku p jek kedai tu, yang aku dapat
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
HA KO!!!! BESAAR GEDABAKKKK!!! 
Nak bawak ke ASB n nak tunjuk ke pegawai tu pun nek segan, terkaber2 aku dibuatnye..
Pekehel la wat beso sesangat tapi aku ase memang ASB yang suh kedai potostat yang wat camtu sebab siap ade contoh 'potostat i/c utk ASB' dia dok tampal kat situ so kompem la kan...
Adakah pekerja ASB di Kuantan sudah rabun atau untuk kesenangan mencari?
ish ish ish... tobat malas dah p potostat kat situ huhuhuhu





4 luvbite for me:

~izan~ said...

besar punya hehe...mmg besar pun tu..senang nak tgk yer hehe

MiLanGurLz said...

HAHA! besao punye ! pekerja ASB blaka rabun2 kot. hik3x ! =)

CuTeMiUt78 said...

hik...hik.. tu klu tak nampak sengaja la tu

Lina said...

muahahaha beso gilerrr...aku pun xnak tunjuk klu gitu