Followers

Monday, June 13, 2011

Kenduri adik2ku

Baru2 ni kenduri adik2 opis lama aku..
Alhamdulillah sblom aku melangkah keluar dr opis (cheewahhh) drang siap bagi aku kad jemputan kawen ibaratnye aku orang pertama la yang dapat dulu kad kawen drang...
ske!!http://www.emocutez.com 
sebab drang masih sudi jemput bekas akak drang ni kan huhuhuhuhu

ok pada 4hb Jun 2011
adik aku a.k.a pengantin MAIDY & IEDA telahpun selamat disatukan...
Alhamdulillah...
Mudah2an cepat dapat anak dan kekal sehingga akhir hayat ye dik..
Hanya gambar2 ni jek aku dapat snap...











Dan keesokan arinye plak aku ke Pekan untuk menghadiri sowang lagi adik aku yang tawen...
Pengantin tersebut adalah ZAMIL & SUE
Kak Ena pun doakan Zamil cepat2 dapat anak dan kekal sehingga akhir hayat...


Alkisahnye pagi tu tak makan pape pastu lapo la plak so pe lagi, amik 3 pinggan.. 2 pinggan complete ngan lauk2 manakala 1 pinggan hanya mengandungi nasi dan tembikai..
MOTIFNYA : sebab nak tambah nasi senang pastu pas mkn nasi leh makan pencoci molot byk2 muahahahaha


aku yang berselera makan lauk kenduri..
lauk orghang pekan memang best woooOoooOOooo




Ingatkan tak sempat bertentang mata ngan pengantin sebab pengantin tak muncul2 alik2 on the way balik tu nampak pengantin kat surau so pelagi, kita kejooooooooOOoooOooo
encem gile pengantin bebs...






1 luvbite for me:

~nadyahoney~ said...

wei, besar nya pic sy....hakhak