Followers

Tuesday, August 16, 2011

Berbuka pose di luar


Minggu pertama pose aku dah plan ngan kawan baik aku bebruka pose kat luar...
Sume nye on the sport, ingatkan nak berbuka ari esok tapi ntah camne jadi nak berbuka pose trus aritu hehehe...
Tempat yang diingini dan dituju adalah di hotel..
Haaa kless koooooo...
bukan pe, nak merasa makan kt otel skali skala, bukan slalu..
Abis sume otel aku kontek tanye tapi byk yg full booking akhirnye dapat la di Hotel Shahzan Inn...
Agak mahal tapi takpe r, skali skala.. 

 Sblom tu p jalan2 dulu ke bazaar..
Agak terkejut dengan ramainye org di atas padang..
Memang kat cni cukup glemer bebruka pose di padang tapi ni la baru pestaim aku tgk, agak kejakunan sket r hehehehe...


nie r kawan baik aku.. 

 Disebabkan aku yang booking so kena r isi nama aku kan
PN ENA ~ so sweet ihiks..


 Bile malam ari menambah lagi akan kejakunan ku dengan jem yg truk tika masing2 dah nak berbuka pose...
Siaannn...
Dah terpaksa berbuka pose dalam keta dek krn kebodohan sndiri tak reti bajet masa kan...
Yang pasti, makanan di Hotel Shahzan Inn mmg best... berbaloi harga mahal dan makanan not bad...

Keesokan arinya, berjanji ngan anak2 berbuka pose di padang, nak rasa jugak camne kan..
Idop ni selagi tak jadi pengalaman, selagi tu tiada tauladan kan so meh kita rasa..
 cukup hepi dak2 ni ha...
Baby mana? owhh mana leh bawak dia, kalo bawak Baby maknanye aku kena 'makan' baby jek la huhuhu



 



 Kitaorang yang membawa anak beranak ihiks..
 ha tgk! org picnin kat cni beli makanan kat bazaar pastu berbuka kt ctu..
Kitaorg beli mknan kat umah, bwk kat ctu hehehe
cam berpiknik la plak..
 Agak ramai jugak...

 Juadah aku berbuka tika itu ~Nasi Beriani...
 sempoi gile makanan masing2, janji dapat makan kenyang...
Ske bebeno Adik dan Kakak..

Pendapat aku dengan pengalaman tersebut :-
Mungkin itu akan menjadi kali pertama dan last... bukan tak best tapi tak selesa almaklumla aku sakit pinggang so nak dok lama2 bersila ni memang cukup menyakitkan..
Pastu bila malam mula menjengah, aku makin tidak keruan sebab ase cam tak selesa makan dalam gelap...
nak uruskan budak2 satu hal gak tapi mujur anak2 aku dah besar2 belaka...
tu je r..





4 luvbite for me:

Nadyahoney said...

bestnya..nak try tp xtau biler..

~izan~ said...

femes btol pdg mpk ni..izan pun xpenah pegi sbb rasa mcm leceh hehe..tapi mungkin boleh cari pengalaman baru kat situ kan =)

Anonymous said...

err tu la fikir jugak tak gelap ke. tp tu nmpak terang je..

CuTeMiUt78 said...

rasanya baru tgk kat tv aritu pasal berbuka kat padang ni.. merasa gak ko ya na.. berbuka kat situ..