Followers

Thursday, August 18, 2011

Tetiba sebak...


hmmmmnmmm
aku pun tak tau nape arini aku rasa sebak
mungkin mengenangkan nasib diri aku yang makin tak keruan ni...
takde orang faham ape yang aku alami tika ini kerana mereka tak duduk di tempat aku skang ni tapi aku tau walaupun aku jarang bersamaNYA namun DIA faham mengapa hambaNYA jadi sedemikian rupa..
Aku trima cacian, makian dan kejian tapi aku bersumpah sape yang mengeluarkan kata2 kesat itu akan dibalas nasib yang serupa agar dia akan rasa macammana aku rasa...
Pada sape yang rajin bercerita itu ini, aku halalkan segala kata2nya moga suatu ari Allah kan tunjuk kepadanya punca mengapa aku jadi sebegitu..

Aku juga merasa sebak bilamana adik2 aku a.k.a ex-opismate aku dulu masih mengingati aku walaupun aku tau drang sntiasa ingatkan aku tapi cam sronok ngat arini bila dapat berborak dan bergurau mesra ngan adik2 tersayang.. Walaupun sowang adik tu still kontek n jumpa dan sowang lagi coti jaga bini bersalin, tapi kedua2 adik yg kol aku, cukup menyentuh ati..
Windu kenangan2 manis ngan drang dimana kekadang bertekak mende yang remeh temeh dek kerana terasa ati ngan kata2 kasarnye alik2 baik smula..
Windu ngan kemanjaan dak tu yang slalu ngadu, nanes n majuk hehehhe

Alhamdulillah dulu aku slalu meratapi kerinduan ku sendiri dengan opis lama tapi kini aku dah mula serasi ngan opis baru walaupun terlalu byk pancaroba yang memerlukan aku lebih berhati2 bila bercakap, berjalan, bergurau maupun ketawa namun aku kan jadikan ia satu pengalaman idopku..

Ya Allah, aku mohon padaMU moga kau bukakan pintu hati ku seluas2nya untuk sentiasa disisiMU... AMIN....





3 luvbite for me:

~izan~ said...

hmm..semoga tabah hadapi ujian dan cabaran yg ada..tp tu la,org kata berat mata memandang,berat lg yg pikul tu..

apa2 pun semoga rezeki bertambah2 d tempat baru ini..

~nadyahoney~ said...

Amin....semoga hanya yang terbaik Tuhan kurniakan untuk akak..

Amna Faqiha said...

sabar2 ena..Allah ada d sisi org teraniaya..akak tau ena kuat & tabah..ingat anak2 & hubby..msti terubat kesedihan iteww