Followers

Saturday, November 26, 2011

Baby Doll sepesen

Alkisahnye anak2 aku ni malas nak sikat rambut...
Yang paling malas si Kakak r...
Yang si Adik plak over manja sebab sampai ler ni alasan dia tak reti nak sikat rambut walhal bile kita xde, elok jek dia leh sikat..
Yang si Baby memang r tak pandai tapi Bibik rajin ikat rambut dia macam2 jenis sampai kat umah aku dah banyak pelbagai jenis ikat rambut sebab Bibik suh beli...
Antara Kakak, Adik dan Baby, rambut Adik yang cantek sekali, rambut Kakak plak yang ngerbang skali dan  rambut Baby yang makin merimaskan dia almaklumlah Baby kn sensitip kulit so nak taknak kena wat kputusan iaitu GUNTING RAMBUT DRANGGGGG huhuhuhu
walaupun agak sayang tapi sian kt drang gpun rambut drang leh tumbuh smula kn so drang pun stuju maka guntinglaaa....

 Mula-mula Kakak, skejap jek siap dan hasilnye agak melucukn hehehehe
Si Baby mula cuak takut keadaan gunting rambut tu...
Bila di pujuk bagai2 akhirnya dia setuju 


 Masa rambut Adik dipotong, aduhhhh mengeluh aku dalam ati, ikutkan aku tak bagi Adik potong tapi takkan la dia ikutkan sedangkan Kakak dan Baby potong..dan hasilnya huhuhuhu tak skeeeee tak comeiiiiiiiii


Dan tibalah masanya rambut Baby digunting
Kalo Baby taknak aku ingat nak riba dia alik2 dia ok jek tapi kalo tengok dia pegangkan kusi, kemas giler hehehehe

 Dan ini hasilnye...
Bagi aku comeila jugekkkkkk

Dan ini hasilnya dak bertiga ni haa
Amacam??? komen..komen... heheheheheh 

(Skang aku tak perlu suruh maupun paksa drang ikat rambut dulu sebelom main ngan kengkawan)



1 luvbite for me:

Amna Faqiha said...

comey2..baby plg tomey..