Followers

Sunday, December 4, 2011

Ombak Rindu

Skang ni aku kompemkan memang rata2 bercerita tentang OMBAK RINDU...
Tak kira di blog, di fesbuk maupun dimana2 sebab citenye memang best giler...
Ade yang menyakitkan ati, ade yang tersentuh ati dan ade jugak yang lucu..
Namun yang pasti boipren aku si Aaron Aziz tu berlakon memang best r terutama tang dia romantik perghhhh leleh jap air liur...
Aku akui, aku tengok wayang ni pun agak basah lenjun gak la kiri kanan baju kurungku disebabkan airmata yang tak henti2 meleleh ihiks..
Jangan tipu kalo tiada kaum Adam yang menitis airmata melihat cite ni...
Kalo ade owang nak ajak aku tengok lagi wayang ni pun aku sanggupp...memang tak puas r...

Dek kerana tak puas maka aku bongkar semua novel2 aku dan mencari kembali novel OMBAK RINDU ni ha, kononnye nak baca semula dan feeling Aaron Aziz ngan aku ahaks!!!


So kowang, jangan lepaskan peluang tengok wayang ni taw...
Memang besssstttttttttttttttt....





miss my 3 princessss huwaaaaaaaaaaaa
bile nak balik ni....




2 luvbite for me:

CuTeMiUt78 said...

oh.. ko pun dah g tgk ya.. eemmm sana sini story mory pasal ni

Nina Juliana said...

Yup... Mmg best giler... Aku pun rase nak tgk lagik...