Followers

Thursday, January 26, 2012

Koi yg lambat...

Semalam bawak Adik dan Baby beli coklat sebab coklat aku tak cukup untuk di baham bertiga...
Tak diikut tau2 aje la Adik tu, trus memberontak.. ish ish ish ikut pangai sape la tu ek...
So p la ke 7e...
Beli coklat itu ini dan sumenye rega RM8.60
So dah cashier tu pulang balik RM1.40
Terpanjat boboi jap bile dia bagi duit syiling 20sen 2 keping sebesar duit 10sen..

~ Eh dik, duit ape ni...
~ duit baru la kak
~ laku ke ni dik, takut plak la akak
~ lor akak ni, duit baru 2012, camni la rupanye...
~ oooOooOOoOOoooo

dengan tersengeh2 aku pun bla..
konpius..
camne koi leh terlambat ni, taktau pape ni..
nampak ngat dah lama tak baca paper dan tengok berita huhuhuhu






3 luvbite for me:

Lina said...

eh dah diguna ek syiling baru...ari tu aku tgk duit kertas je

Ayen... said...

ish3...adik,ikut pangai sapelaa tu yek,huhuhu...

lienda said...

dah kuar ke duit syiling baru nih,tak tahu pun ...