Followers

Saturday, February 4, 2012

Moodykah aku?

'Aku takut ngan ko skang ni sebab ko skang ni selalu moody'...



hurmmmmmmm
yup! Aku akui, aku memang moody skang ni...
bukan aku wat moody tu tapi ia datang dengan sendiri...
kekadang aku windu ngan sikap 'epi go lucky' aku..
masa dulu2, ape jua masalah yang aku alami, ramai tego aku sering senyum dan ketawa bagaikan tiada masalah dalam diri tapi kini moody tu sering menjengah dalam diri..

orang kata pengalaman itu mendewasa dan mematangkan kita dan aku juga akui, memang cukup mematangkan aku sehingga terlalu detail untuk aku fikirkan bila menghadapi liku-liku idop aku skang ni... 

Bagi yang tau perihal idopku cuma dengar kata orang, tidak cuba bertanya dengan aku sendiri dan dengan itu sendiri mencari dosa2 kering sebab umpat aku dengan fakta2 yang diri sendiri blom sahih lagi tentang citer sebenarnya..
Aku redha tapi aku takkan memaafkannya dan satu peringatan yang cukup tegas...
UMPAT, KEJI DAN JAJA LAH HAL AKU BANYAK MANA YG KOWANG TERMAMPU TAPI JGN SAMPAI HAD KESABARAN AKU DAH SAMPAI PENGHUJUNGNYA, INSYAALLAHHH ATAS NAMA IBUKU, AKU AKAN AIBKAN KOWANG SEPERTIMANA KOWANG AIBKAN AKU TANPA USUL PERIKSA..
ITU SUMPAHKU...
dengan keizinanNYA....


aku manusia biasa punya ati dan perasaan, dan aku tak lepas dari amukan emosi ini..
yang pasti aku ngaku aku bukan baik dan tidak akan skali2 mengagungkan diri yang aku baik sebab aku tiada hak untuk menyatakan itu, hanya Allah SWT yang tau akan kebenarannya....




1 luvbite for me:

Amna Faqiha said...

sabar yea dik ena..memang maklumlah kat mana2 pun ada manusia jenis tu..nnti dpt lah balasan kat org yg suka menyakiti hati org lain kannn..masa dan ketika akan tiba..