Followers

Thursday, February 16, 2012

Pindah rumah

Aku pindah umah?
hishhhh nak kemana lah aku pindah umah
memang teringin nak ade umah sendiri, nak duduk berdikari tapi bila mengenangkan mak aku hanya ade sowang tu je la, sape lagi nak jaga dia selain aku kan..
kasar-kasar aku, ganas-ganas aku, itu tetap tanggungjawab aku walaupun tak sesempurna mana aku menjaga dia...

berbalik pada tajuk..
ni aku tolong adik cayang aku ni pindah..
sonok tengok dia pindah walaupun agak letih..
tapi bila sume dah dipindahkan, time menyusun memula tu kompem pening tapi bila dah separuh dah siap, mesti tak sabar2 nak complete sume susunan sehinggakan sape2 nak tolong pun tak bagi hahahah

ermm kebetolan umah yang dia pindah tu berdepan dengan opismate dia a.k.a adik kesayangan aku jugak (dululah...skang ni uhukss...masa dan keadaan penentu segalanya)
sonok plak ase sebab leh laung camtu jek tapi bab yang susahnye kalo gado laki bini, maluuuuuuuuuuuu hehehehehe

disebabkan aku tau jalan maka aku follow dulu lori yang angkut barang2 ni pastu dah nak dekat baru aku tunjuk jalan ekekeke


nie la dia 'makcik' yang aku tolong tu...
mujur barang2 dia sket so idakla truk mana mengangkatnye...
sblom masuk mesti la bersih2 kan dulu kan so idakla wat keje 2..3 kali...

tadaaaaaaaaaaa
umahnye yang sederhana, cukupla untuk dia sekelamin tinggal..
paling ske tempat parking keta, luas giler..
siap bole letak kosi2 tempat lepak lagi tapi makcik ni takde masa nak melepak sebab dia ade bisnes dia tersendiri..
mudah2an makin bahagia idopnye...





2 luvbite for me:

Lina said...

weh nape aku rasa beso la rumah tu ke sbb angle ko amik gambo tu...ni umah cam kat im2 tu kan ke aku silap hehe

Unknown said...

Lina
adehh aku lupa nak bgtau area mana ek.. ni area cenderawasih tu jek.. umah 2 tingkat tapi hanya ade 2 bilik je kat atas, dapo sempit banget, stakat aku yang masak memang tak selesa la hahahah.. bilik air satu jek kat bawah