Followers

Tuesday, February 28, 2012

Sudah pandai

hehehehe
sudah pandai aku menggayakan fesyen tudung walaupun agak lambat tapi tak se PRO mana la..

mula2 start keje aku pakai tudung bawal..
alaaaa masa tu pun tgh hangat ngan tudung ni kan..
sampai 1 tudung leh cecah harga sratus lebih kan tapi idak la penah aku beli semahal tu..
tudung bawal yang paling mahal aku ase la kan ermmm tudung masa aku bertunang dulu dalam rega RM45 ekekeke
alaaa skang RM45 ujung jari jek tapi dulu mahal woooOOoooOOoo wat plak gaji kecik so tak bape nak mampu la.....
masa tu vangga giler ase pakai tudung mahal tapi skang lebih dari tu InsyaAllah mampu tapi bila pk smula, dari beli tudung mahal2 bek beli mende pekdah sket kan kan kan ahaks...

pastu glemer ngan tudung keras ni plak..
memula pakai siap kena perli cam bibik indon plak, ampehhh tolll!!!!
tapi bila pk bawal makin senyap dan tudung ni tengok cukup senang pakai..
so try la jugak..
pekakkan tinge dalam seminggu dua dan Alhamdulillah akhirnya pemakaian tudung ni diterima belaka (wahhh cam artis plak ekekeke)...
bila ok jek, apelagi, pergi ke pekan sari di Bandar Pekan, Pahang borong kaw-kaw situ..
Tak cukup minggu ni sampai 4..5kali minggu gak la aku pegi...
Giler coping sungguh ase sebab murah dan cantek2 hehehehe




fesyen belit-belit ni plak agak lambat aku mengikuti sebba masa tu memang takde idea langsung nak buat..
tak reti bebsss...
sampai lah aku skodeng blog si IZAN tanpa dia sendiri tau yg dia tu ibarat mentor aku la ekekeke dan aku mula dapat inisiatif dan ilham sendiri camne nak pakai..
kekadang tu sampai byk giler brooch dan jarum pin nak disematkan hahahaha..
mula pakai tu nampak best dan kemas la kan tapi bila nak cabut tu masyaAllah..
wat plak masa tu ase nak wiwi haa kooo...tang2 tu jugak ase nak cabut kepala jap pas wiwi baru elok2 nak cabut tudung ekekeke...




memula memang aku takle giler pakai style gini
style tanpa anak tudung kat dalam sebab muka aku kan bulat so memang nampak lagi bulat la pakai camtu...
tapi ntah camne aritu datang mood aku yang ntah pape, aku sebat je pakai camni tapi dapat pandangan positif dari kawan-kawan aku so aku ON kan jek la pakai camni ekekekeke

so aku sudah pandai tapi tak se PRO mana...
masa kat event tgk org lalu lalang, bermacam2 fesyen.. ase nak jek tanye camne dia wat belit2 camtu ekekeke
tapi plssssss jangan tanye aku belit2 tu camne sebab pas aku buat, trus aku lupa untuk buat kali kedua..
kalo dapat buat pun memang bonus la huhuhuhu
adehhh kuat tol dah penyakit lupa aku ni...





4 luvbite for me:

FirZie83 said...

kak ena...serius...akak pakai tudung lilit nih nampak lagi muda..sweet 20 cmtu kak...x tipu ni kak..sejujur ati ku...sumpah demi Allah ;p...i likeeeeeeeee kak ena pakai camnih

Neeza.Areef said...

haha btl2..klu buat sekali trus jd tu bonus..pstu nk pkai style gitu lg mmg hancus

Ena Qalinsya said...

firzie
hahahaha nie kena banjer makan ni...
tima kasih yang...

neeza
btol sesangat tu.. mudah2an ade byk lg kreativiti aku nk belit tudung ni hahahaha

FirZie83 said...

nanti akak buat tutorial ehh ;p..azie pun mcm nak pakai tudung da tapi x pandai lilit la...ada 3 da shwal..hikhik...jadi?bila nak banja lunch nih kak?hihi...gurau ja kak lagi2 azie stay sabah da skrg ;p