Followers

Tuesday, March 6, 2012

Naziran oh naziran...

OK aritu ade naziran audit la...
mujur keje aku tak terlibat sebab aku wat cuti, kursus, peperiksaan dan macam-macam lagi tapi audit aritu taknak check kerja aku sebab aku kan pekerja cemerlang, sume bagus muahahahahah
pasan jap!

ini adalah barisan yang mengauditkan kerja-kerja kitaorang...
agak kelam kabut gak la kawan-kawan aku yang kena audit tu..
mula2 aku kena jaga orang audit ni kira kena tron nek tangga dan ikut pe yang drang mahukan
tapi mujur molot aku rajin bertanya sebab aku bukan ske ngat wat keje2 camtu huhuhu
'ermmm saya kena standby sini ke'

'aah ikutkan memang kena standy borang untuk kita tanye tentang fail2 ni'
'hah?? tanya tang fail2 ni #sambilbulatkanmatayangmemangdahbulat'.. erk! tapi bukan saya yang buat sume fail2 ni...'
'owhh kita kalo bole yang kena standby biarlah yang buat fail2 ni so senag kita nak tanye'
aku tanpa melengahkan masa lagi trus naik atas dan panggil orang yang bertanggungjawab
senyum lebar toksah kira la ekekeke selamatttt dennnnn


bos suh stayback sampai la abis odit
maka kul 6.30 kami dipanggil masuk mendengar teguran2 dari odit



muka2 yang kena tegor dek odit..
agak keletihan kerana menunggu hingga ke lewat petang

dan aku yang jiwa blues ini tidak terasa apa2 sebab bukan keje aku namun dek kerana kena mengena ngan opis aku malah rakan2 sekerja aku maka aku mendengar dengan tekun (tekun ke huhuhuhu)..
banyak jugak teguran2 yang dapat..
mudah2an pasni..untuk kali kedua odit, kerja kami sume dah ok...



0 luvbite for me: