Followers

Tuesday, April 24, 2012

Lepak petang hari

opssssss ni aku citer tang anak2 aku la.. bukan aku sebab aku lebih ske memerap dalam bilik..
kalo nak kuar lepak petang tu memang jarang sangat la sebab balik keje terlalu penat kekadang leh selelap sekejap ekekeke

ok ni anak jiran depan umah aku...
hanya drang jek laki di kalangan orang2 len ekekeke..


haaa ni geng2 anak2 aku..
mana satu anak2 aku, mesti kowang cam kan...
yang kering dan yang lentik boncit ekekeke


selalunye drang ni men beskal ke, skuter kecik tu ha ataupun 'zero fine'...
alaaa yang getah tu..
ingat masa kecik2 men mende alah tu, agak expert gak..
kekadang aku men gak ngan anak2 aku.. ase gegar dunia almaklum saiz Ibu dia men mende alah tu kan..masyaAllah..seksaaaa huhuhuhu

eh mana Baby?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



tadaaaaaaaaaaaa
udak nonet ni takle men ngan dak2 beso tu, mau tertonggeng dia kalo lari sana sini so dia hanya men buaian jek kat sini..
layan perasaan sowang2 ekekeke






aksi2 drang yang dipaksa melompat...
puas nak suh tapi tak le gak tapi akhirnyeeee
v
v
v
v
v
v
v


haa amik ko!!!
sampai nampak kebulatan protnye itew
prot saper tu ek hahahahaha

Kami la geng2 beskal...
dulu drang jarang sangat berkumpul camni tapi sejak tau masing2 nak berpindah maka keakraban drang makin utuh..
adussss camne la nanti anak2 aku pas drang berpindah, dah la kurang berkawan..
mudah2an drang ok dan dapat jiran pasni yang lebih ok...
InsyaAllah...





2 luvbite for me:

Lina said...

weh ko nak pindah ke, pindah ke rumah yg ko buat kat tanah sendiri tu ke dah siap ek...abis tu rumah tmn guru tu sape lak duduk

Ena Qalinsya said...

erk!! adehhh aku ase aku kata drang yg nk pindah, bukan aku :P hahaha ko jgn cmni lina, aku plak ase bdebar.. tanah sndiri tu lom siap lg la hehehe