Followers

Thursday, April 26, 2012

Majlis di opis

Aritu ade wat majlis kat opis aku...
kat opis aku ni kerap ngat wat majlis, memang aku ske la...


ni baru suku kerat yang tak sabo akan majlis ni mula termasukla aku...
yang tak bestnye, aku dikenakan bagi setiap adiah pada staff2 yang berkenaan...
aku ni kalo la pinggang ramping bak kerengga, muka cantek cam era pajirot, tak kisah dok depan.. 
ni masyaAllah... nak taknak SAYA YANG MENURUT PERINTAH la..
tapi kena tahan napas la agar tidak nampak kelebihan lemak di merata2 badan muahahahah

nie plak adiah kecik untuk staff-staff yang nyambut besday dari Januari hingga Mac...
mug jek? alaaa ok la tu dari takde langsung kan...

nie plak untuk yang baru dapat Baby...
jeles plak sebab aku takkan dapat dah huhuhu


nampak tak kopiah puteh tu..
so majlis dimulakan dengan sedikit tazkirah
agak2 panas la sket tinger masing2 ekekeke



staff2 yang hadir dan kusyuk mendengar..

selepas abis tazkirah, barulah bole makan tapi tak sempat amik gambo makan sebab lapo ngat..
tapi yang btol2 frust, makanan tak sedap langsung
trus terbantut kelaparan aku tu huhuhu

pas majlis tu ade plak majlis potong kek untuk staff2 yg sambut besday dari Januari hingga Mac..

ni besday biggggg boyyyy ekekeke
adik kesayangan aku kat opis..
walaupun banyak wat hal tapi dia slalu pasan pe yang 'berlaku' di riak wajahku...

bertai tu adalah bos aku yang paling muda,, usia baru 26tahun...
yang perempuan pakai spek mata ade la 2nd bos aku juga muda dan berusia 32tahun...
mujur sikap drang tak cam bebudak hehehe
yang pasti kebetolannye drang nye besday selang sehari pada bulan yang sama.. ajaib sungguh..
anyway epi besday my two bos.. May God bless u alwiz ;)

nie la keknye,,
kalo bab kek memang aku ske makan tapi bila kek icing maupun kek SR (Secret Recipe) ayarkkkk tak minat dow...
ske kek murah2 jek terutama coklat kek...
yang pasti best kumpul ramai2...




1 luvbite for me:

CuTeMiUt78 said...

sambut majlis kat office memang meriah kan.. bab ramai2..