Followers

Thursday, April 5, 2012

Port tudung

ermmmm makin lama makin menambah koleksi tudung2 aku ni..
idak la mengikut trend cuma pe yang aku ase minat, aku beli jek so bila dah menimbun2... nak kasi atau nak buang, cukup merugikan dan sayang woooOOoooOOooo...
so nak taknak aku kena bukakkan minda dan inisiatif sendiri camne nak kekalkan yang lama dan nak tambahkan yang baru tambah menambah maupun mengambil ruang len untuk tudung2 aku...
dulu masa di blog lama, aku penah buat cara camtu tapi skang dah tak muat dan makin serabut...
so seperti biasa dengan idea aku sendiri..aku buat cara baru plak...
 
mula2 nak aik gambar cara2 memasang mende alah ni tapi kang ade yang sakit ati maka wat cite bukan2, tak sonok plak kan sooo aku letak gambar yang dah siap pasang je r...

 tudung2 ni aku sangkut cam biasa la tapi banyak la sesangat ruangnya yang aku leh wat.. tak perlu amik ruang leh.. tak perlu susah2 nak beli hanger ataupun ape...
juz sangkut je kat dinding...


yang selendang plak aku sidai camni je r...
mungkin akan di renew kembali sebab susah jugak dok lapik2 bayak2 ni kan sebab aku skang bile ari coti ske pakai selendang..
bukan la nak ikut fesyen sangatttt sebab asenye fesyen selendang ni dah lama cuma aku je baru pandai pakai selendang ihiks...

dan hasilnya...
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tak nampak serabut sangat kan...
dalam jaring tu ada anak2 tudung yang awning dia keras tu...
mungkin pasni wat cara len plak kalo ade idea baru hikhikhik...




2 luvbite for me:

H Abadiey said...

hehe... mcm kedai jual tudung pun ade... tapi kemas i loike...

~nadyahoney~ said...

nak tudung satu..hehhee