Followers

Thursday, April 28, 2011

'Obat' manis

Sape yang masih selamat dengan ZON KENCING MANIS
sila ikut pemakanan cam aku walaupun aku sedang menuju ke zon tersebut huhuhuhu

DULU
memang cukup ske n my peberet makan roti isi susu ni ha..
tak makan nasi pun takpe janji dapat makan roti susu ni

tapi aritu ade kawan aku syorkan sumtin
drang kata kalo isi susu pastu isi milo lagi best..
uiks... ye ke..
so aku try


nyumnyumnyum
memang best woooOOooooOooo
pasni jangan r ade yang suggest letak jem stroberi ke or gula ke..
kalo idak mati manis camtu jek la aku ni nanti huhuhuhu




2 luvbite for me:

Ayen... said...

nyumnyumnyum...bestnyee bolehlaa buatkan utk abg skali nanti ek pastu lepas ni makin byklaa jarum yg abg kene beli,huhuhu....

Unknown said...

hahahah tau takpe tp mmg best wooOOooOOo