Followers

Tuesday, May 24, 2011

Kena samak tak ni?

 auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
eh camtu ke nak taip bunyi anjing ek..
taram jek la..
penah tgk tulang kaler pinky tak?
asenye kalo kaler pinky tu, anjing makan tak?
uiks.. kena samak tak ni?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

hehehehehehehe
comei tak tulang kaler pinky ni?
pestaim nampak trus amik..
siap request kaler pink lagi tu, mujur ade ihiks..

ekceli ade jenis USB port ni tak elok..
rupa jek cantek tapi tak banyak lobang dia yang berfungsi elok..
so kali ni aku tanye bebetol yang btol2 tahan lama dan elok dan drang suggest yang ni..
arap2 tahan lama la kan...



ekceli aku beli USB port ni sebab bila letak brukben kat komputer tu, aku dok lalu lalang takut terpatah so sblom brukben aku patah dek krn kecuaian aku, better beli USB port kan, bukan susah pongg hehehehe



4 luvbite for me:

Ayen... said...

xdok bentuk lain dah ke.....

TuYa said...

samak kak..
rendam lelama sket..
pastu nangis x leh nak guna..
hehhheheehh

Rinah said...

color pink tue yang mahal..hehehe

Unknown said...

ayen
nape emcek AAM, ade masalah ka?

tuya
hahahahha trok cmtu

rinah
haaaaaaaaaa tau takpe ihiks..