Followers

Thursday, May 26, 2011

RinduuuuuuUUuuuUuuuuuuu.........................

Aku kini ditempat baru...
kesepian
keseorangan
kebosanan

sibuk?
amatku harapkan..
amatku nantikan..
melihat akan senarai tugasku, memang cukup susah dan cukup memeningkan kepala tapi masalahnya bila kita start dari KOSONG maka memang amat sukar keadaan kita tika tu.. buat plak tika tu takde sape yang membantu dan mengajar, hanya kita terkontang kanting keseorangan 'study' pe yang patut..
bila salah, mulalah bengang tapi mengapa tiada tunjuk ajar...
dimana2 tempat kerja baru, SIBUK bukanlah suatu perkataan yang menakutkan aku sebab bagi aku lagi sibuk lagi aku ske sebab aku tak sedar akan masa berlalu malah aku tak perlu termenung teringatkan kawan2 di tempat lama tapi disebabkan senarai tugas aku memang aku sibuk tapi hakikatnya buat masa ni, aku taktau pe yang aku kena buat 
maka...
v
v
v
v
v
v
v

aku mula termenung.....  http://www.emocutez.com
aku mula teringatkan kawan2 di opis lama... http://www.emocutez.com
aku mula merindui gelak tawa dan gurauan bersama mereka... http://www.emocutez.com
aku mula menjadi sedih, sebak dan pilu.... http://www.emocutez.com
tapi kadang2 ase ngantok gak sebab takde keje nak wat kan ihiks... http://www.emocutez.com

 paling windu dak anai2 ni ha..
masyaAllah, ngan molot pandai menjawabnye tu kekadang menyakitkan ati tapi kini mula aku merindui..
meh nak btau sket pe kejenis dak ni ha..
sblom tawen dulu, SUME BOLE tapi pas kawen BOLE saje, 'sume' tu atas mood dia kalo dia ase nak buat, dia buat, kalo dia ase malas, dia btau hehehe
walau papepun, dia still rajin cuma cair sket la taik tinge dengar dia membebel kata kita malas uhuks..
sejak tawen, dia ade angin monsun tapi yang paling kelako, angin monsun dia marah ke Nana.. hanya kitaorang bertiga jek tau pe jadi yang pasti cukup tragis dan kelako yang amat..
Nizam, molot jaga taw, baby dah nak kuar dah tu...
satu lagi, jgn kerap ngat gado ngan Nana, nanti baby rupa Nana hahahha
Yang pasti, kak ena cayang Nizam..
thanx 4 everything..
 adik aku sowang ni ha...
rajin ngat gado2 manja ngan dia..
ntah2 dia trase ngan kata2 aku almaklumla kata2 aku cam penyengat, ikut ske jek bila bercakap tapi dik dari kak ena kata belakang better jujur kan cayamm ihiks..
memula alkisah ngan Nad ni, memang tak geng r, siap pulaukan dia tapi hanya kerana satu 'alkisah' maka terbongkarlah segalanya malah kami makin akrab kongsi ske duka kan Nad..
windu gelak dan molot becok ko.. termasuk cara 'klebek' ko ekekeke


 ermmmmm windu gak gelagat si dia ni..
memula masuk terpegun aku seketika 'mak aiii encemnya'.. agaknye Baby ikut muka licin cam dia kot sebab masa tu aku tengah sarat ekekeke...
windu ngan gayanye tapi tak ske dia kena marah walaupun memang salah dia..
mudah2an dia kan trus tabah dok disitu dan mudah2an perkahwinannya gilang gemilang nyahhh


 adik mbam ni ofkos la aku lagi rindu...
aku ske sikap dia skang yang tidak lagi dalam ketakutan malah lebih berani
aku ske dia menjadi diri dia sendiri dari berselindung dengan bayangan len..
mudah2an jodohnye cepat seperti yang diidamkan..
mudah2an jugak dia tak lupa kenangan manis pahit dan ske duka masa aku ngan dia..
thanx dik kerana banyak memahami kakakmu ini..

 owhhhh ni sowang lagi adik laki aku yang aku cayang..
sblom tunang dulu, baik jek budaknye tapi pas bertunang, eksyen gileee tapi still hormat gak...
slalu gak gado ngan dia ni sebab kekadang ayat dia cukup memedihkan almaklumla dulu dia cakap baik2, tetiba skang dia cakap pedihhhh jek..mana aku tak trase sebab aku dah anggap dia adik aku pe... 
dalam bengang, benci, menyampah n geram tu, aku leh slowdown camtu jek.. mayb sebab aku dah anggap dia adik so malas nak amik port..
takde salah sorang adik2 aku kat atas ni, sepi woooOoooOOoo opis...
anyway dik, thanx 4 everything...

ni la abang aku yang tunggal dan yg aku terpaksa tinggal ihiks..
mudah2an keje dia bertambah senang dengan kehadiran orang baru..
arap2 dia menjadi 'jahat' jangan menjadi baik sangat, truk ngat aku tengok dia kena keje..
Abg Munawar, thanx a lot's.. gonna miz u n our gosips ihiks...

ermmmmmmmmm
mesti opis lama aku dah berubah almaklumlah sblom aku kuar, bos ade sound 'Ena, aok kuar jek trus kitaorang dapat partision'.. alahaiii arboboq seloq bebeno ekekekeke...

kenangan bersama kalian sentiasa abadi dalam atiku sehingga ke ujung nyawa cheewaahhh...
tak penah mempunyai pengalaman manis camni skali masa kat opis...
hurmmmmmmmm rugi..rugi...

Persahabatan yang sejati akan membawa kerinduan yang abadi
Sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada segala2nya...




0 luvbite for me: