Followers

Tuesday, October 4, 2011

 ermmmm sejukkk ati aku bila dapat kad besday camni...
kowang penah dapat tak?
Kakak memang kreatif bab2 ngarang kad ni, so sweet kata2 dia..

Malam tu aku bawak drang kuar makan2..



 masing2 hepi dapat makan luar almaklumla slama ni nak kuar semua susah sebab mak aku ade, takle kuar sebab tak sihat tapi kali ni aku hantar mak aku ke kampung try ubat kampung plak...

Kakak seperti biasa kalo tak ikut kehendak dia, begini lah rupanye 


Si Abahnye plak sejak ade Galaxy Tab ibarat makan galaxy tab, tido galaxy tab, berak pun galaxy tab, cukup kusyuk dia 'melayan' galaxy tab tu...
aku tunggu masa jek nak campak 'idop2' galaxy tab dia tu ke Sungai Pahang muahahahahaha
opssssss tak bek..tak bek...


 Baby mula tak dok senyap, mujur ade Bibik ihiks...


 aku suh Bibik test Nasi Ayam Penyet, mujur dia makan...



Aku dan Kakak makan Chicken Chop manakala Abah dan Adik makan nasi putih, sup ayam dan telo dadar...ske bebeno makan mende yang leh wat kat umah... 


Baby kemana2 bawak dia p makan, dia hanya leh makan fries jek..
kalo aku tengok anak org len, leh jek telan itu ini tapi Baby hanya leh telan fries jek..
takpe r, janji dia dok diam kan.... 



 Masing2 sedang kusyuk makan...

 owhhh Baby dah sedar aku snap gambar dia..
Baby ni pantang, kalo dia nampak kita snap mesti dia nak mintak tengok..
eh mana gambar tuan punye diri yang dicelebrate kan ek...

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tu diaaaaaa




3 luvbite for me:

aizamia3 said...

selamat hari lahir..
moga sentiasa di bawah lindunganNYA dan dianugerahkan kesihatan yang baik..

CuTeMiUt78 said...

oh.. aku sejak hp hilang tu.. dah takde reminder tu bezday kengkawan.. so happy belated besday ya.. semoga tercapai impian

Neeza.Areef said...

sedih je baca kad anak ko tu..