Followers

Friday, November 18, 2011

Lepak2

Selama ni aku tak pandai lepak2 ni, kalo lepak pun mesti ngan en hubby tapi skang sejak kawan aku dah bukak kedai Yong Tau Fu dia, aku pun ajin la lepak..
best gak lepak ni ek ihiks...

 Ni la dinamakan food court jungle yang on the way ke Sungai Lembing tu..
kekadang drang akan wat open karaoke..
bagi sore sedap tu, makin berselera la kite makan tapi bg yg tidak tu, time tu gak ase nak balik ihiks..

 Nie la kedai Yong Tau Fu kawan aku, leh tahan gak tapi aku tak makan, tak minat..
Yang aku tau leh tahan, aku storkan ke kawan2 dan aku selalu tapau untuk en hubby ngan mak aku, drang pun kata not bad...
 aku yang baru belajar lepak....memang best wooOOooOooo ekekeke
(jangan marah ye en hubby)
 ade ari2 ramai giler orang, ade ari2 jugak tak bape nak ramai...



 standard oder menu aku fries ngan kopok jek la..
kawan aku leh makan yong tau fu so dia oder la tu..



Niela dia pasangan tokey YONG TAU FU...
Bagi yang dok kontan, meh r try dtg kedai n rasa weh...
kompem tak ase ruginyeee




3 luvbite for me:

Lina said...

ni si nad tu ek...mesti dia yg nampak aku la tu

Unknown said...

aah, dia la nampak ko..siap kata ko tak pakai tudung, terkejut gak aku hahahaha tp aku dh dpt tangkap, ni mst ko pakai skaf ni ekekeke

Nadyahoney said...

hehehe,,hye kak lina..!!heheh..kak ena ni kan mmg xleh simpan rahsiataw..!!hehehe..time kasih la yer promote...