Followers

Wednesday, December 28, 2011

Duyan punye pasal


Aduhhhh dari Jumaat hingga ke arini aku masih tak sihat...
Demam dah ok, batuk pun tinggal sket jek, yang tak ok selsema..
susah giler nak tido..
orang kata letak bantal tinggi sket, buat camtu tengkuk plak sakit adoyaii macam-macam tol la
sore dah la tak sedap bila selsema ni bertambah lah tak sedapnye
orang nak ngorat dalam tepon pun leh lari camni uhuks...
cepatlah sembuhh...

eh lupa plak cite dari mana datangnye penyakit ni...
ekceli ari Khamis tu tak silap, makan duyan ngan kengkawan..
selalunye makan 2..3 ulas, dari takde selera tu sampai berselera-selera makan duyan tu, banyak ulas la jugak..
isi dia punyela bestt..jenis pahit2 manis gitu perghhhhhhhhh
dah abis makan duyan, makan plak manggis dan rambutan..
pas makan duyan selalunye aku akan minum guna 'kelopak' duyan tu la kan tapi dek kerana ari sejuk (ujan sepanjang ari) maka aku tak wat la yang slalu aku wat tu...
minum air pun idak
MAKA
balik petang tu aku rasa tekak aku perit semacam jek...
tang tu baru ase nyesal tapi idak berguna lagi maka
beginilah jadinye....
TAK SIHATTT





p/s: tapi best wooOooooooOoo duyan tu, ase nak makan lagik ahaks...



0 luvbite for me: