Followers

Sunday, January 8, 2012

Ari pertama sekolah

Tak sabar aku nak kuarkan entry ni tapi dek kerana akhir2 ni bz urus anak2 dan bz ngan keje so dahulukan dulu pe yang penting dan kini aku berkesempatan nak cite walaupun pasni berkejar nak masak plak ihiks...
Untuk ari pertama sekolah, Alhamdulillah anak2 aku memang takde masalah..
Tak nangis, tak takut, cuma biasala drang, malu2 meowwww skettt..

Alhamdulillah jugak, kelas Kakak dan Adik berdekatan cuma Kakak di tingkat atas dan adik di tingkat bawah berdepan dengan kelasnya... dekat jugak dengan kantin dan bilik air, memang cukup strategik la...
Ikutkan aku leh jek tinggal drang ni tapi aku nak tengok camne Adik rehat..
Bukan tak caya tapi bila kita dah lihat sendiri, baru kita lega kan...


Adik dan Kakak lain waktu rehatnye..
Adik pukul 10-10.30 dan Kakak pukul 10.30-11.00
sian dak darjah 5 dan 6 kan, kul bape r drang rehat...
Bile tengok Adik ok rehat aku pun lega..
Bagi aku kalo bawak bekal lagi 'selamat' takyah berebut2 membeli almaklumla Adik ni kecik orgnye, sian sangat aku tengok kalo doa berebut2...



Pastu tunggu Kakak plak rehat..
Si Kakak memang dah tau dah gaya dia rehat sebab dia dah darjah 3 kan cuma nak tinggalkan amanat suh tengok2 kan Adik dan masa balik tunggu Adik..
Alhamdulillah sumer ok..

Untuk ari kedua siap tak bagi aku anto dia dan Adik, katanya dia leh anto sendiri Adik ke kelas hehehe so aku perlu anto ke depan pintu pagar skolah je la..
Dulu masa dia Darjah 1, asik anto samppai ke meja kelas lagi, time Adik dia kata dia nak anto, ok la tu kan sebab kelas drang tu jauh la jugak, sian Adik jek la tarik beg yang besar dari dia ekekekeke



ermmmm dah besar anak2 Ibu, terasa akan keTUAan ku huhuhuhu
pasni lagi 2 tahun turn Baby la plak alahai...
mudah2an anak2 Ibu berjaya dalam pembelajarannya, insyaAllah...




1 luvbite for me:

Anonymous said...

katner skool nih ekk