Followers

Monday, January 16, 2012

Dah lama tak men bowling

Dah lama giler aku tak men bowling, dekat 3 tahun jugak la sejak aku peknenkan Baby...
Beg bowling pun dah bersarang dah...


Baru2 ni kawan aku ni ha ajak men bowling..
last minit plan...
aku pun on jek la walaupun tak bape kenal kawan2 dia...
nak men punye pasai, sanggup ihiks...


ermmm orang memula tu ramai gak...
pastu bila kitaorang start men, dah tak ramai tapi dek kerana masa kitaorang nak men tu full so terpaksa la sumbat 7 orang dalam 1 lane huhuhu so agak kelembapan la permainannye...
dak ni blom start men lagi dah mintak nak makan megi, ngalahkan dia plak yang men


owhhh dak muslimah ni pun makan megi gak...
tak dapat bawak Baby sebab kalo bawak memang susah r Ibu nak men ihiks..


dak ni baru pestaim main bowling..
aku terpaksa teman dia dok tepi dia bila dia nak baling..adoyaiiiii
tapi bila dah lama2, baru dia ske main..


encem boy ni sombonggg
puas aku kaco tapi idak dipedulinya..
ngekorrr jek mummy dia kesana sini...




enjoy gak men sebab drang ni kepala gile2 n sporting...

dan sape pemenangnyeee....
jeng...jeng...jeng....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mestilah aku kan..
tak caya?




ni buktinye....
tak sangka, 3tahun dah tak men tapi asas membaling masih ade...
hoyeeeeeeeee

jom..jom..sape nak lawan bowling cheewahhhhh.. trus berlagak!



0 luvbite for me: