Followers

Monday, February 13, 2012

Akhirnye....

Arini last day..
Ari pertama amat membosankan, masyuk bole la tapi agak slow sampai kawan aku panjang beno berlebernye hahahaha
aku seperti biasa, dok ngadap laptop la so takla rasa bosan sangat cuma ase sengal gak la vontot ni kan sebab kroje asik duduk jek...
Ari kedua best sket sebab lebat malah ramai kawan2 datang 'bagi' sokongan.. thanx uolz.. kowang la sahabat sejati aku ihiks...
Ari kedua tidak slow tidak lebat tapi bole la...
kat sini ade tunjuk demo wat kek
bole la tau camne cara2 sbeno kek tu dihiaskan...

kat pentas ni gak la tiap2 malam, sehari ade la 3..4 pertunjukan fesyen2 baju pengantin...
memang cantek r, model2 nye pun cantek gak...
last day HTAA ade wat derma darah...
aku nengok dari jauh jela, tak brani bebs...


dan ini la rupanye pada ari terakhir event ni...
dalam kul 8 lebih sume dah kemas2...
Alhaamdulillah mudah2 an ade rejki lepas ni...


hehehehe bukan tangan aku jek, tangan Baby pun kena hahahaha
nasib la kan...
twinkle twinkle little starrrr






2 luvbite for me:

Lina said...

all the best utk ko...sabun payudara tu dah ada feedback yg baik nampak hehe

Unknown said...

lina
thanx ko pun jd buyer nye kan... nape tak dtg? huhuhu