Followers

Monday, February 27, 2012

Bila stress....

Bila stress dimana tempat ku tujui?

Kompem lah karaoke kan
Bila aku stress sini lah tempat aku..
memang orang kata 'kan lebih elok ke surau' hehehe itu tidak dapat disangsikan lagi
lebih elok ke surau tapi skali skala nak asah sore gak kan walaupun asah setajam mana, sore still tak best hahahaha


abaikan muka pucat aku itew

teringat semula seseorang yang pernah menjadi kawan aku satu tika dulu
(adusss aku ni asik ingatkan kebaikan org jek tapi org tak ingin pun ingatkan kebaikan aku, lagi mengutuk aku adalah huhuhu.. takpe r, janji aku ingat kebaikan dia bukan atas niat lain kan)
dia lah yang ajar aku tang karaoke dan tempat2 karaoke ni..
seminggu sampai 2..3kali p karaoke
malah dia ajar teknik2 nak nyanyi camne
sore dia perggghhhhhh meletoppp bebssss...
tu skang di halwa tinger aku je r, tinger org len aku taktau, aku dah ase ok dan keyakinan tu ade ekekeke pasan jap!




0 luvbite for me: