Followers

Friday, February 10, 2012

Permulaan 2012

ermmm aku pun tak sangka aku leh dapat booth di kuantan parade ni...
dulu memang berkeinginan nak dapat kiosk kat sini tapi tulah takde rejki dan mungkin ini rejki permulaan bagi tahun 2012...
aku nak cari side-income yang tetap setiap bulan, ringan skett beban ni hehehe...


hehehehe dak cinonet ni sedang menolong ibu dia menyusun brooch untuk di jual..
pada mulanye aku pun blank nak susun camne la brooch ni, dah siap sparuh bila tgk dia buat, trus aku ikut style dia susun, memang kless la Baby ibu ni hehehe 



Sebahagian daripada jualan ibu...
mudah-mudahan laku dan untung la...AMINNN...

ok.. masa untuk packing... 


ALAMAKKKKKK!!!!!!
Baby dah booked dulu...
bila aku suh dia kuar, dia leh kata 'xle, bb yak'
adusssssssssssssssss
dah terpaksa jemur jap sebab bau dia agak menyengat huhuhuhu



4 luvbite for me:

FirZie83 said...

salam kak...kalo mau brooch dr sabah..le ctc azie ekk...pastu akak ada ctc no tak..nak tanya sikit psl brooch nih sbb x da jual kat sabah ni...haritu masa balik semenanjung x sempat nak survey psl brooch nih...

TuYa said...

caiyok kak Ena..
semoga segalanya berjalan lancar n mendapat keuntungan yer..

Amna Faqiha said...

nanti boleh pak pung kat blog..mana tau ada oder heheh

Unknown said...

azeani,
akk nk kontek awk katne ek..

tuya
mudah2an dik.. AMIN

AMna
hahahah segan laaa