Followers

Tuesday, March 27, 2012

Bersyukur PadaMu Ya Allah


Kebelakangan ini banyak benar dugaan dariMu Ya Allah, yang KAU turun kepadaku...
Walaupun cukup berat tapi masih ringan dari orang sekeliling aku namun ku cuba jua hadapinya..
Alhamdulilah ramai orang sekelilingku membantu..
syukur padaMu Ya Allah...
Dalam dugaanMu itu aku kini boleh menilai mana permata, mana kaca...
mana kawan di tika susah dan mana kawan di tika senang...
mana yang busuk, mana yang wangi...
Alhamdulillah Ya Allah.. kau bukakan segalanya...
aku redha dan pasrah dengan segala ujianMu ini...
Betol kata kawan2 aku, kehilangan dalam idop aku mungkin kerana aku tidak patut memilikinya malah mungkin aku lupa untuk membayar zakatMu...
dan sememangnya aku telah jauh dariMu Ya Allah..
mudah-mudahan masih ada ruang dan peluang untuk aku kembali padaMu...
bukakanlah pintu atiku Ya Allah...
Jauhi segala bala, kejahatan, keburukan dan mala petaka dari anak2 aku...
Aku cukup menyayangi mereka...
Bagi aku peluang untuk bersama2 mereka hingga mereka ilang kasih sayang mereka untuk aku...
Mudah-mudahan mereka sedar akan pengorbanan Ibu mereka... kesusahan Ibu mereka...
Terima kasih Ya Allah...
Hanya KAU mengetahui segalanya....

0 luvbite for me: