Followers

Wednesday, March 7, 2012

NOTYnya mereka itew


sabar jelahhh....
rajin tol drang ni taw mempermainkan ai...
ai tiuuuu kang baru taw...
adehhhh nak marah ade..geram pun ade tapi yang lebihnya gelak...
mentang2 aku sowang pompuan yang vogue (wahh pasan jap!) kat opis tu, dan opis plak penuh dengan laki dari pompuan, kowang kaco aku camni ek...
kekadang aku rasa diri dah cam artis..apetaknye...setiap perlakuan atau keletah pasti di snap dan di upload di fb.. mak aiiiii tak senang akak nak dok ngan tenang taww....

tapi dek kerana drang kaco camtu, ade 2 ekor yang tidak senang duduk...
maka drang memulakan step pertama dimana drang menjaja nama aku yang aku bercinta dengan incharge, siap bersayang abang lagi... malah dikatakan kerja nak taknak jek..
cukup sedeyyyy!!!!...
alhamdulillah, ramai berpihak pada aku tapi bagi yang tak kenal aku, drang leh bunyi 'setara incharge pun nak'..
ho laaa..mentang2 incharge tak ngorat kowang, kowang bunyila camtu.. ce incharge ngorat kowang, kompem senyap dok dalam ju** lembu kan...
oopppsssss.....haa geram dah ni...
bila tak menjadi, step kedua plak...siap check keje2 aku dan jumpa ngan bos aku kata aku tak wat keje elok sebab tak catit mende yang penting... siap ngan orang lain kena sebab tak pantau keje aku..
aduhhh ape aku nak wat ngan dia ni ek..
DASAR &*&^^&r$%$#$#&^*& BTOL LAAAAAAA!!!!!!!!!!



yang aku pasan, aku slalu dikenakan ujian dengan orang2 yang tidak tinggal sembahyang bang...
nape ye?
adakah ingin menyatakan org solat ni tak elok mana ataupun ntah... sedeyyyy.....




0 luvbite for me: