Followers

Friday, April 6, 2012

Lepak tepi pantai

AKu kalo bosan2 memang ske lepak tepi pantai skang ni..
tetiba tingin bawak dak QALINSYA tu tepi pantai sebab anak2 aku ni memang bukan jenis susah nak jaga malah bukan jenis ikut sedap drang je p sana sini...

So aku sebagai Ibunye gigih bawak drang ke tepi pantai Telok Chempedak jek la...
siap bawak bekal mee goreng dan nugget lagi...
pastu sampai je kat situ, tengok kat kedai tu ade jual alat2 men pasir tu so aku amik la dua.. kang berebut plak kan... 

 masing2 muka mengenyenggg sebab betol2 mengadap matahari...
arap jek anak2 aku yang men pantai, kalo anak orang len..dah lama aku tinggal n dok bawah pokok hikhikhik

 sonok melihat gelagat drang men...


 paling kelako dah nonet ni ha...
dia pestaim tron tepi pantai..
masa nak jalan atas pasir tu dah sekian hal kaki dia memijak pasir tu
pastu bila pijak plak tanah itam ni ha.. aduuhhh sakit prot ase tengok gelagat dia..
punyela dia geli sampai nak suh aku dukung dia...
menjenjet2 kaki dia...hahahah adoyaiiii...
tapi bila dah serasi dah tak hengat dunia dah dia men...

 dan yang bagusnye anak2 aku ni....tak ingin pun nak mandi pantai...
men la mende tu dari awal hingga akhir....
so tak susah2 kan...

cuma bila dah baju kotor, kena la salin baju kan...
muka tak bape nak puas...



pasni Ibu bawak nek bas plak ye sayang...



0 luvbite for me: