Followers

Monday, April 11, 2011

I Like Pizza

Jemput makan ye oulz..
jangan percaya tajuk n3 di atas, nak kata like sgt pun idak, nak kata tak sangat pun idak...
aku ske yg biasa2 jek sebab aku bukan pandai sangat makan pizza ni almaklumla 'anti' ngan sayuran huhuhuhu

 ni la percubaan pertama aku, sebab selama ni asik oder Hawaian Supreme or Hawaian Chicken jek almaklumla takde sayur kan tu hehehe
ermmm bole la tahan tapi lupa plak namanye alaaa yg terbaru tu...
dak 2 orang ni la yang paksa aku hikhikhik
anyway than, paksaan anda berjaya dik ihiks

nampak nipis tapi memang nipis pun tapi mak aiii penuh prot bebs sebab ade org tu oder plak chicken wings, ase nak pecah prot hahaha adoyaiii...





3 luvbite for me:

AkuAnakMuda... said...

Terliurlaa pulak,huhu....

~nadyahoney~ said...

huwahuwahuwa....cam ku kenal la..hehehhe..

Ena Qalinsya said...

AAM
terliur beli la :P

nad
hikhikhik.. nak otograp tak?