Followers

Tuesday, April 12, 2011

Sape tua sape besar





ce teka..ce teka..
mana satu Adik mana satu Baby?
hahahah kalo kowang tak dapat teka maka bersiap sedia la memakai spek atau bagi yang dah pakai spek maka tambahla power kat spek tu ek hehhee
ekceli nak tunjuk betapa sama besarnya Baby ngan Adik..
Siyesly baju Adik skang Baby dah leh pakai ihiks..
Berat Baby skang pun dah sama ngan Adik iaitu 13kg..


7 luvbite for me:

Mrs.Ira said...

Wah dh mcm kembar je adik n bby. .hihi. .

MiLanGurLz said...

wah3x!
cihat betol yek baby.
hehe!
nati paksa adik mam banyak2 agi.
hik2x!
=)

puteraduyong said...

hehe...sorang adik...sorang baby...yang sorang lagi nak panggil ape lak ye...

~nadyahoney~ said...

sama besar..hehehe

Ena Qalinsya said...

ira
kembo besar kecik ekekeke

milan
Adik memang mkn byk tp badan cam a.ayen jenis tak naik2 heheheh

puteraduyong
KAKAK..ADIK..BABY.. pastu dah takde dah sebab dah tutup kilang ihiks

nad
ko ckp aku ke baby ni nad? ckp biar trang :P

Lina said...

baru lar tgk muka baby senyum skit klu dak masammmm jer :)

Ena Qalinsya said...

lina
tgk ibu dia la hehehe