Followers

Thursday, April 21, 2011

Inai gatei ihiks

Aritu coping kat mydin tetiba Adik bunyi nak inai so aku pun apelagi, capai r inai tiub tu...
Balik umah, masing2 tak sabar2 nak pakai inai..
Masa pakai kat Kakak sebelah tangan, baru teringat yang dia sekolah, takut plak cikgu dia marah ~apela punye Ibu huhuhu
Masa pakai ke Adik paling best sebab leh pakai sampai ke kuku kaki ihiks..
Camne aku nak pakai ek...


Biasala.... yang menjadi mangsa kompem laki aku kan...
Dia sabar melayan karenah istrinye ahaks...

Sebab tangan takle so aku buat kat kaki Kakak..
Jap jek merah inai ni..
Pakai lama2 lagi merah menyala..

 Ni rupa jari Adik yang dah siap..
Agak comot sebab Ibu dia pakai letak jek, almaklumla kecik sangat

Nie plak jari kaki Adik..
Okla kan...
Nie plak jari aku...
sebab nampak cam tak ong so aku suh laki aku tambah lagi inainye
dan akhirnye.................. 

tadaaaaaaaaaaaaaaaa
merahkannnn...
ase nak pakai lagi tapi segan la plak cam keling plak nengoknye ihiks...




1 luvbite for me:

AkuAnakMuda... said...

klu pakai sendiri rasenye x dpt cantek gitu kan,huhuhu.....