Followers

Wednesday, April 13, 2011

Sabun Susu Kamben



besar giler kowaaaannggg...
bukan kowang yg besar tapi botol mandian ni haa..
tak sangka dengan kandungan 2200ml bole dapat dengan harga RM17.90, murah giler..
aku sambar r satu tapi aku tak dapat nak pakai sebab aku dah ade sabun khas untuk diri aku so aku bagi dak2 la yang pakai..
dah la wangi, lembut pastu leh putihkan badan plak tu..
ade macam2 bau.. ade Rose, ade Lavender, ade ape lagi ek, tak ingatla aku sebab bukan aku yang menjualnye, aku hanya membeli jek ihiks...
anyway memang pueh ati r..
 
ermmmmmmm ade sesape tak tau nak cari sabun cuci muka SABUN SUSU KAMBING ALOE VERA... aku ade terbaca sabun ni leh rawat resdung skali tapi puas aku cari tapi taktau kat mana huhuhu
sesape ade jual plissss tell me ek... tenkiu 





0 luvbite for me: