Followers

Thursday, April 14, 2011

Jalan2 Cari Makan

ekceli aku anak banak takde arah nak p mana tapi disebabkan dah lama tak p Telok Chempedak so aku ajak la drang p sana...
sampai je sana upanye ade event...

wahhh siap ade silat wehhh..tengah panas plak tu.. sian..siannn

dak2 ni wat persembahan, tak sempat aku nak tengok.. siap pakai baju kura2 lagi.. rugi tolll...
kalo la tau ade mende2 camni, dah lama wat plan nak ke sini huhuhuu

Kakak dan Adik semangat nak tengok, aku tengok gak tapi jauh sket ihiks..

Ular besar pun ade... menggelikan

 pastu kitaorang pergi sebelah megamall tu..
orang kata makanan kat situ murah dan bole la tahan..
viewnye pun ok gak... alaaa yang kat otel MS Garden tu

nama dia SideWalk Deli...
dapat plak meja no kesukaan aku hehehehe

 kitaorang oder Chicken Chop..
Memang murah dalam RM6 lebih jek...
tapi patut r murah, memang simple giler
rasa pun biasa jek, kena lah ngan harganye

 
pastu oder eiskrim... wajib tuuuuu sebab ade Banana Boat...
sedappp tapi kes letak eiskrim Yam trus jadi tak sedap huhuhuhu







2 luvbite for me:

wifemdnavy said...

Ciiittt.. ingat gi mana tadik!! tunggu, tunggu.. naper la tak habdet2..

Unknown said...

ade kak hehehehe
tima kasih mencari