Followers

Thursday, April 28, 2011

'Seksi' Muslimah





jeng jeng jenggg
ni dinamakan keseksian muslimah ahaks..
seksi seksi gak wehh..trobang gak la wit aku beratusan..ingat murah ke mende ni..
dah la puas mencari akhirnye ade jugak yang murah skeeettt je r dari mall..
ikutkan memang tak penting tapi sian dak2, kekadang drang nak merasa gak
aku tingin gak tapi aku cepat sedo diri... kang truk dr JAMBU plak kang huhuhuhu

eh! nape aku beria belikan drang baju ni ek..
ngehngehngeh..
tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
so alang2 dah beli kita test la kan

hoyeeeeeeeeee
nampaknye sume ok cuma Baby jek tak ok..
dia bantai taknak pakai baju seksi dia..ha amik ko! trus bogel...
rugi Ibu beli mahal2 nak, alik2 ko pilih baju versi kulit gak ek huhuhu...







4 luvbite for me:

Lina said...

lorrr ingatkan si baby pakai dress bese rupanye baju mandi gak ek

Rinah said...

swimming suit kaler pink..suka2..

Kasih Firdaus said...

hhahahah..kang aku dh ckp..tak yah nak beli baju2 mandi ni, tak der makner ko nak beli baju kt si baby tu...telanjang bulat lagi best...

Ena Qalinsya said...

lina
takkan kakak2nye jek ade baju mandi, baby nk gak ihiks

rinah
nk wt cmne, tiga2 anak dara so mesti pinky kan ihiks

kasih firdaus
tula pasai.. jgn masa p holiday nnt dia bugil gak udah, malu akuuu huhuhu