Followers

Wednesday, April 27, 2011

Bila baik.....

Bila mereka baik perlakunya................................................





Bergurau senda dan bermanja2an tiga beradik ni...
Ske melihat gelagat mereka..
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
bila masing2 takde mood terutama si Baby tu, sume mende wat tak kena..
Kakak dan Adik dok sana sini dia suh ketepinya sampai orang tu taktau nak dok kat mana...
Mudah2an besar nanti ikatan adik badik ni utuh dan kuat..
mudah2an bila susah senang nanti mereka bersama..
takut gak zaman sekarang ni kan, macam2 bole terjadi..
jauhi la segala kejahatan dan kemungkaran tu dari anak2 aku ni.. AMIN




2 luvbite for me:

POSH76 said...

alahai comeinyer 3 beradik ni...

POSH76 said...

alahai comei jer 3 beradik ni