Followers

Tuesday, April 19, 2011

Terjebak

Alkisahnye si Nad ni memang rajin membaca blog2 orang dan tiapkali dia ase teruja ngan blog seseorang tu, dia akan cite kat aku dan suh aku survey dan baru2 ni dia terlalu ngadap ngat satu blog ni...
Bila aku tengok dari kejauhan betapa panjang lebarnye ayat2 blog tu, aku jadi tak bape ske, aku lebih ske tgk gambo dari membaca..
ntah nape ari khamis lepas, aku takde plan nak kemana n ase nak dok opis jek..
disebabkan Nad cam ske bila baca blog tu siap nanes2 lalu terusik ati aku nak cuba membacanya...
lalu aku mintak link blog tu then aku stat membaca



MasyaAllah... tanpa aku sendiri sedari, aku sebak giler dan airmata aku mengalir..
tak penah lagi aku serajin ni baca blog panjang2 dan cuma ade beberapa keping gambo jek..


 bukan aku je terjebak, upanye adik aku sowang ni pun terjebak malah bukan dia jek tapi ade sorang lagi dak laki terjebak sebab dia pelik nape arini aku setia ngadap pc dan tak kuar..
dek kerana teruja dengan blog ni maka aku up kan status dalam fesbuk aku dah rupanye ramai dah tau tang blog dia, hanya aku yang ketinggalan.. almaklumla memula jual mahal tapi skang sendiri nyesal ihiks...

blog ini mengisahkan kehidupannya..
memang rata2 blog tentang kehidupan kita tapi kehidupan dia lain dari yang lain..
~ bagaimana kanak2 berumur 10tahun boleh memiliki sifat yang matang, yang sentiasa menenang dan mendamaikan mamanya yang dibelenggu pelbagai dugaan dari Allah SWT...
~ bagaimana kanak2 berumur 4tahun dengan karenah yang meminta2 mende yang tak mampu mama nye belikan...
~ bagaimana kanak2 yang baru berusia 10bulan tak sempat merasai kasih sayang seorang ayah..
~ bagaimana suami aka bekas suami yang dulu gah bagaikan badang tapi kini bagaikan lembu dicucuk idong menurut kata bini baru
~ bagaimana madu aka pisang (ahaks) dengan rasa taktau malunye dok serang n sound2 sehingga mewujudkan blog untuk menunjuk2 betapa hebatnya dia berbanding dari blogger ini..

kita saksikan....(cheewaaahhhh..cam wawancara plak)
kalo kowang nak rasai perasaan yang bercampur baur..dari sedih tetiba ketawa pastu geram menjelma..datangla ke blog

http://aidaryzal.blogspot.com

pasti kowang tak nyesal punyeee







0 luvbite for me: