Followers

Wednesday, April 20, 2011

Akademi Fantasia 9




Nape aku ase AKADEMI FANTASIA 9 ni tak sedap langsung..
Aku sowangkah yang beranggapan sebegitu ataupun ramai lagi?
tak faham tol aku, suara masing2 tak sedap langsung...
ade yang sedap pun dalam 2..3orang je tapi tak sesedap mana gak..
tak macam AF7 dan AF8 sampai berdebar2 nak buang org sebab sume sore best2..
pastu juri plak cam nak lepas geram kat Adlin, so dak2 AF yang jadi mangsa..
bowink tol r...





3 luvbite for me:

Lina said...

haha aku siap join kat fb af9 kutuk diorang sbb rasa angin sgt cam kene tipu jer

Ena Qalinsya said...

ooo ade ek... nnt nk join gak la ihiks

Anonymous said...

If you are open to having a guest blog poster please reply and let me know. I will provide you with unique content for your blog, thanks.