Followers

Tuesday, April 12, 2011

Wall Sticker





Memula dulu tengok mende alah ni, taktau pe guna akhirnye bila tengok member aku berciter tentang ni barula aku tau..
mende ni pun tak mahal pun
RM1.00 - memang murah tapi agak nipis dan senang koyak malah lekat pun tak seberapa
RM1.50 - tebal sket n senang koyak gak tapi oklah dari yg murah tu kan
RM2.00 - tebal dan susah koyak.. melekat lama di dinding...


ni aku tampal kat bawah tangga aku...

nie plak kat sisi tangga, tak abis lagi buat sebab rasa cam tak lawo.. ingat nak tuko yang len, nanti aku tepek ek


nie plak di tempat tido aku...
agak senget sebab tangan tak bedung ekekekeke

ni kat dapo... bajet nak letak gambar ke ape tapi dah kenal wall sticker ni so tampal ni jek la ihiks


nie kat dinding... puas giler nak tampal sebab koyak banyak sangat almaklumla RM1.00


nie plak aku tampal atas cermin..
memula taktau nak tampal mana akhirnye dapat gak tempatnye.. kena jek kan ihiks..


nie plak di bilik QAISYA..
ase cam tergantung jek, nak tambah lagi r pasni...



nie plak di meja belajar QAISYA...
ikutkan tak bape lawo sebab sketul2 tapi dak2 ni nak, so tampalkan jek..

ok sampai disini saja cara tampal menampal ye hehehehe





3 luvbite for me:

TuYa said...

salam kak..
Tuya singgah rumah baru akk..
wahhhh..rajinnya akk menampal satu2 wallpaper tu..cantik!!warna warni..

Ena Qalinsya said...

hehehe br pandai..ase cam umah tadika la plak

Rinah said...

cantik gak..
harga murah tak penting.. kreatif tue yg mahal..