Followers

Saturday, May 7, 2011

1day to Melaka

 wokehhh...
ni nak cite tang aku p melaka baru2 ni...
cukup memenatkan tapi ok r, puas ati dapat bawak belaka..
ekceli ni bukan keta aku, aku sewa..
sehari dapat RM150, keretanya? biasala, SERENA lama, ade yang baik buruk r..
yg baik, luassss...sume leh dok atas kosi masing2.. yg buruknye agak sedikit uzur tapi janji aku lepas pergi balik ke melaka kan...
ok r dari takde..
terpaksa sewa sebab nak angkut kosi roda mak aku, kalo idak nek keta pun ok..
nak beli? bak wit!

tengok!!! aku dah selesa dok sepan sowang2 walaupun ade gak kekadang si Baby mengganggu tapi still ok r...

Mereka pun agak selesa dan hepi dengan kenderaan MPV ni..
adehhh camne nak beli ni, memang teramat tingin tapi huhuhu takut cut bajet la plak...

 Alhamdulillah... harapkan ade GPS ni jek, sume tempat yang nak p, sume lepas tanpa sesat..
bak kata Nabil, dah tak perlu tanye orang kat mana tempat ni tempat tu kan...

Akhirnye amik masa dalam 4 jam gak la nak sampai ke Melaka ni...
Takpe, janji selamatkan...




 tapi cam serik jek nak p Melaka ni, jem merata2 tempat...
adakah aku salah masa pergi ataupun memang setiap masa Melaka ni jem ek...
nak kesana kesini pun pk banyak kali sebab jeeemmmmm trukkk..




2 luvbite for me:

Nadyahoney said...

sbb cuti lama...melaka mmg camtu, jem truk tiap kali cuti..

Lina said...

dpt jg mpv yer...sewa kat ner