Followers

Sunday, May 22, 2011

Akasia ~ Nora Elena

mesti kowang tengok gak kan cite ni?
ekceli aku tak minat ngan cite2 camni tapi ntah camne aku 'terperangkap' chewaaaahhh ayat takle blah...
upanye bes cite ni tapi biasalah kalo cite melayu, menyakitkan ati dan menyemputkan nyawa jek tapi aku still ikuti gak ihiks...
perghhhhh pakwe aku tuuuuuuuuuuuuu (bukan bf Abby tu ek tapi si Aaron, ske ske ske style dia ihiksss).. pompuan ni ikutkan dah lama berlakon tapi kali ni dapat jadi heroin kan, okla tu...

 upa2nye cite ni diadaptasikan melalui novel Kasih Yang Suci..
ermmmm aku ade novel ni, nak try baca skali lagi r sebab mesti cite nye lebih kurang je kan..
nak tunggu drama ni ha, lambat sgt perjalanannya...




1 luvbite for me:

Nadyahoney said...

xlayan ar citer ni, takut terperangkap..

xcantik la background ni, yg sblm ni lagi cantik