Followers

Saturday, May 21, 2011

Jakun jap ihiks...


Selama ni dok opis2 lama pakai gam biasala kan tapi kali ni dok opis baru, bila nak pinjam gam, drang bagi mende alah ni...
aku ni malas la nak tanye, wat tunjuk pandai la kan dalam pada tu berkata2 gak dalam ati 'mende alah ape plak ni, aku mintak gam, mende dia bagi ni'
dalam pada tu dok terpusing2 mende ni dan Alhamdulillahh akhirnye aku tau cara gunanye...
gile toll!!! wat aku jakun jap, cukup senang dan tak melekit langsung...
Adik ku cayang Nana, better oder mende ni untuk opis, senang Nizam n Maidy wat keje, tak melekit langsung

dalam dok klebek2 (eh cam mek klebek plak hehehe), jumpa plak jenis gam camni..
gam kasut pun ade wooOOoooOOoo...
klesss tol Gam UHU skang ni kan...
kena cari ni nak tau keelokannya...




6 luvbite for me:

Ayen... said...

Kahkahkahkahkah.....10 tahun kat suk pun x penah nengok ke gam gini,hahahaha....org asli pun x jakun mcm u sayang oiiii,ihiks...

~izan~ said...

senang kan.kalau hok tiub tu,asyik meleleh pastu terkering sendiri kalau lupa nk tutup dh tak kuar dah baki2 hehe...

Ena Qalinsya said...

AAM
ek elehhh cam la u tu penah jmp :P jgn eksyen r :P

izan
btol tu izan.. slalunye mesti slepet kat jari jemari.. silap aribulan kat meja o buku tak berkenaan pun comot ngan gam ni tp kini tiada lagi hehehe

~nadyahoney~ said...

gam camtu mmg senang tp kadang2 xmelekat sgt..dulu selalu pakai gak tp xtahan lama..

sempat lagi yer ngumpat sayer ni...:-p

Lina said...

eh aku pun x penah guna gam tu

makdara TERdiva said...

nak cari gam ni nak tampal kasut..sob..sob..