Followers

Sunday, May 1, 2011

Berehat sebentar




BEREHAT SEBENTAR DENGAN KIT KAT
tapi kowang beli sendiri r
mahal wooOooo kit kat ni tapi disebabkan sedap kekadang aku beli la jugak bile dapat gaji tu kan.. kalo tengah sesak tu tgk je r huhuhu
eh melalut ke len plak...

ekceli aku nak berehat jap dari memblogging ni..
tak lamaaa...dalam seminggu dua..
sebabnyeee................
1. 30/4-2/5/2011 ~ aku bercoti ke melaka bawak sumer family aku... akan aku apdet gambo2 percotian aku tapi dalam sminggu gitu la
2. Aku akan ke tempat baru so nak suaikenal dan kesesuaian brukben lagi...
3. Mudah2an permulaan bulan 5 ni membuatkan aku lagi bahagia, lagi matang dan lagi tabah menghadapi segalanya... PENAT!

so sape yg ske skodeng blog aku, seminggu dua lagi ek..
kot2 lagi awal... 
tima kasih..

HAVE A NICE DAY 
http://www.emocutez.com





3 luvbite for me:

makdara TERdiva said...

wah! cuti2 malaysia rupanya..
cepat2 hapdet :)

Ena Qalinsya said...

gambo sume kat AG, mintak kat dia ek ihikss

~izan~ said...

oo bercuti yer..best2 =D