Followers

Thursday, May 19, 2011

Gelang mutiara ku

abis dah... abis dahhh gelang mutiara aku..
dak domok ni memang taw, takle langsung Ibu nak simpan mende2 alah camni..






tengok tu! abis dia try gelang mutiara aku tu...

alkisahnye, aku siap oder dari Sabah tak silap aku melalui kazen aku sebab masa tu takde gelang emas hukhukhuk semiskin aku masa tu so kalo ade gelang mutiara yg berkaler2 ni, leh la ikut kaler baju kan...
tapi siyes, ramai gak yang menegur lawo kan, kalo pakai gelang emas, ade org tego tak? kekadang jeling je kan kan kan hehehhe...

disebabkan skang dah ade gelang emas so gelang mutiara ni simpan je la...
alik2 si dak domok ni nampak, abis belaka gelang mutiara Ibu.. ade yang renggang malah ade yang dah jadi 'arwah' pun sobsobsob.. so noty la Baby ni taw...
mujur Ibu tak kisah sangat, kalo idak memang nak kena la Baby ni taw huhuhuhu


1 luvbite for me:

~nadyahoney~ said...

meh baby meh..bg unty jer gelang tu...unty xde gelang ni...hehehe