Followers

Thursday, May 19, 2011

Wahhhh tolaattttt

wahhhh banyaknye aku dapat tolat..
kira banyak la kan..
ekceli tolat ni datangnye dari Langkawi so dapat sket pun dah kira banyak r..
skang ni sesape yang nak p langkawi sila btau aku okehhh sebab aku nak oder tolat DAIM..
cukup ske dan cukup best..
walaupun agak mahal 300gram RM17.00 tapi disebabkan kat sini takde jual dan sedap, sanggup beli 3..4 bungkus huhuhu


tapi ni br pestaim aku tengok tolat dr langkawi berupa bees ni, so cuteee..
nak makan pun sayang ihiks...




6 luvbite for me:

~izan~ said...

syoknyer dpt tolat yg comel tu..izan pun dok tertunggu2 asben turun darat dari labuan ni sbb selalu dia akan borong tolat kat sana jugak.mujur turun kat labuan bkn bintulu hehe...

~nadyahoney~ said...

tolat tolat..mkn smpai kembung perut...hehehe

Ena Qalinsya said...

izan
pasni msti hubby bwk selori punye kekeke

nad
hehehe tolat org dh abis kebas, tolat kak ena br nk mkn, aci tak? ihiks

Ena Qalinsya said...
This comment has been removed by the author.
Cik Bunny said...

nak tolat 1, errrr x nak 1, nak semua :p

Lina said...

emmm coklat...yummy!