Followers

Sunday, May 8, 2011

Hoyeeee dah sampaii


 Akhirnye aku dah sampai ke lokasi iaitu Condominium Pasir Emas, Melaka yang terletak di Ujong Pasir..
Cukup unik ejaan kat daerah Melaka ni, salah eja GPS tak jumpa...


 Nie bilik tido utama...
ade bilik air tapi sempittt, cam tandas kat First World di Genting..
bantalnye mak aiiii keras nak mampusss, memang takle tidooo
last2 aku amik kusyen kat depan tu jek buat lapik tido...


 Nie pemandangan dari bilik utama iaitu bilik tido aku r...


 Nie plak ruang tamu..agak luas dan kerana keluasannya maka anak2 aku dan Bibik tido disini aje


 Nie plak ruang makan...


Nie plak bilik tido kedua..
ikutkan bilik ni Bibik dan anak2 aku tido tapi dek kerana takut masing2 jatuh katil so tido je r luar..

 Nie plak bilik tido ketiga, katil bujang khas buat mak aku tapi sempat semalam je tido, malam kedua tido luar jugak hehehehe


 Pemandangan dari bilik tido...
memang best r kat cni...


Dan ini adalah dapo...


ikutkan gas dan tempat masak ade tapi sayangnye cerek air takde huhuhuhu dah terpaksa beli...
dapo luas dan kat dapo pun ade bilik air yang luas dari bilik air aku...

Leh kasi 8/10 la... leh la kowang p..
tempatnye agak privacy, sekeliling cina..
ade pengawal keselamatan dan nak naik lif pun ade pas keselamatan...
rasa taknak gangguan, bole la dok cni 
leh tgk kat cni ek

http://www.facebook.com/BrilliantHomestay


masa aku pegi aritu aku hanya RM294.20 untuk 3hari 2malam tak silap aku..sebab masa tu baru pembukaan...






1 luvbite for me:

Lina said...

eh best jugak lar kondo tuh harga yg ko dpt tuh kiranya pakej lar utk 3 hari 2 mlm yer...kira murah la tuh...bole lar nanti survey