Followers

Monday, May 9, 2011

Jom berenang

Disebabkan pergi bercoti memang untuk swimming gpun semangat beli baju mandi so haruuusssslah sampai jek trus p mandikan...
takla trus tapi ikutkan dak2 ni sampai jek trus nk mandi, buat plak view memang ngadap ke kolam tapi suh drang sabar dulu sebab lom abis lenguh2 lagi pinggang kitaorang kan...
bila tiba masanye.....






terpancar kegembiraan di wajah drang...

petang sket baru r aku ngan bibik serta baby tron..
ekceli aku tak bape sihat almaklumla sindrom orang resdung ni tak tentu masa..
bila nak berenang tak cukup napas, mujur tak lemas huhuhu




Ibu epi gak sebab sume epi cuma Ibu agak rimas dengan napas Ibu yang pendek ni so dapat berenang 2x jek pastu tak join dah, letih sesangat...


Tak kusangka, sekejap cuma Adik dah pandai berenang tapi dengan bantuan pelampung kat lengan tu tapi ok la kan, kalo Kakak dia trus sangat, harap bergantung jek, tak brani langsung tapi Adik memang terkejut gile la so kitaorang mandi memang tak peduli ke dia dah sebab dia bole dari ujung sana ke ujung sini tapi kalo Kakak, letak tengah menjerit2 cam orang lemas cuma Abah dia kata dah nak balik baru Kakak berani, hurmmmm dah terlambattt....


Dalam senyap2 baru tau Bibik aku ni pun pandai berenang gak upanye...
dia melayan si Baby r..
Baby pun eksyen gak, skejap2 nak kuar, taknak dok dalam pelampung..
Yang pasti cukup epi cuma sian ke mak aku r, still memerap dalam bilik..

nak ajak dia kuar, dia taknak tapi bila perap dalam umah, dia bosan, dah tak reti dah aku ase...




4 luvbite for me:

Rinah said...

Bestnya kome berenang :) reramai lagi best mandi-manda..

aliarosli said...

lama dah tak berenang

nak gak :(

Lina said...

klu anak aku duk bilik depan kolam mau setiap masa nak mandi kolam

Unknown said...

rinah
reramai geng kite takpe, kalo ngan geng2 org len, segan..

aliarosli
jommmmm hehehhe

lina
ikutkan drang camtu r tp aku bg time kul bape kul bape, tu yg leh kawal tu, tu pun sokmo btanye kul bape hahahaha