Followers

Tuesday, May 10, 2011

Jom coping belacan n cencaluk!

Hari kedua di Melaka
ayarkkkkk!!!!!!!!!memang kena pk banyak kali nak jenjalan kat Melaka ni, punyela jem, pelik sungguh...

 Cantek giler Menara ni ha..
nak nek tak silap aku reganye RM20 (dewasa) dan RM10 (kanak2)
adehhhh banyak nak coping ni, kalo naik ni, lari bajet plak huhuhu so tengok je r



 Sebelom coping harus isi tangki kasi penuh dulu...
bila dah kenyang baru leh jalannn...

Tanye kawan aku tempat mana murah dan senang coping so dia suggestkan Dataran Pahlawan..
memang senang, sume mende ade... harga pun ok..cuma parking aku dapat 6blok dari situ huhuhu jauhhh woooOOooOooo dah la ujan plak tu





 Ibu bila dapat coping, mata tak dok diam..
atas bawah kiri kanan depan belakang sume nak tengok..
ingat nak cari baju untuk dak2 ni tapi takde yg berkenan di jiwa..
alik2 aku beli belacan, cencaluk dan dodol untuk mak, mentua dan kengkawanku...
pastu beli keychain untuk dak2 opis sebagai kenang2an...




 Bergaya disamping lukisan2 ni ha... atas hasil tangkapan gambar Abahnye...


 Sebelom balik, bergambar sat...


 Pastu nampak plak kedai ni ha..
aku beli tempat letak brus gigi, comei2 belaka
3-RM10 tak silap aku...


 Agak senang ati dapat barang2 yang nak dibeli hehehehe

Nak wat aksi penat tapi cam aksi cacat plak nengoknye...

 Alang2 dah petang so ingat nak beli makan malam trus n takyah kuar2 dah malam tu kan...
so ade la penduduk melaka ni suggest kedai seafood ni...

 Mengadap muara sungai..
mendamaikan...walaupun panas sket...
ramai giler orang, tak putus2...


 Menanti masakan yang di oder siap...

Balik2 umah, tak sedap langsung..
mungkin kitaorang salah oder cara masak kot
ntah leeeeeee





3 luvbite for me:

AkuAnakMuda... said...

Dlm byk2 gambo kat sini,gambo nat wat aksi letih tu paling kelako nak2 lagi nengok aksi adik.....hahahaha.

Lina said...

rindunyer kat melaka...teringat masa kita g melaka masa sukan suk tu kan hehe

Ena Qalinsya said...

AAM
silap aksi daaaaaaaa

Lina
aah lina, masa tu ko br btunang kan.. aku br nk korek alkisah pcintaan ko ngan kerol alik2 dak2 sbelah kaco lepak n mlantak dlm bilik kita kan.. windunye lahaiiii